torsdag 13 augusti 2009

Snart smäller det!

Nu är det nedräkning kan jag lova! Ska bli så himla skönt nu när jocke äntligen ska ha semester. Hela familjen ser fram emot det! På fredag drar vi som sagt så just nu är det förberedelser med tvätt, plocka fram saker och dessa packlistor...
Jocke bilr galen på mig och mina listor men det är något som jag måste göra, så är det bara! Ett tag skrev jag listor på allt men nu tycker jag att jag lugnat ner mig. Vad är det som händer om man missar att handla, eller packa något? Det är väl inte hela världen det?! Det får man ordna på plats sen.

Är så himla tacksam! En sten lättade från mitt hjärta då Sebbe tackade ja till att bo här hemma medan vi är iväg så katterna får sällskap. Tusen tack grabben! Du anar inte vad detta betyder för mig, oss. Jag har förberett med en stor skål med M&M..


Sebban kommer inte att bo här hela tiden men det har vi löst med våra kära grannar, familjen Nilsson som kommer hoppa in i huset och leka av sig när de behöver miljöombyte eller tröttnat på leksakerna därhemma! Tusen tack, Lotta! Det blir väl något gott här hemma när vi kommit tillbaka, en favorit i repris!!

Här är en plutt som längtar efter att mysa med båda sina föräldrar!

PusS & kRaM

3 kommentarer:

  1. ha det toppen ! saknar er redan...

    SvaraRadera
  2. Vad härligt för er att ni får semester tillsammans nu äntligen=).Ha det så jättebra..kram på er...Kör försiktigt

    SvaraRadera
  3. ja det är cliniderm, matifying day lotion. Kanonbra! =)
    Kram

    SvaraRadera