onsdag 4 november 2009

Lite nytt om veckan som gått;
Dagarna går ut på att jaga runt efter Elton som numera är mellangolv och tak när han är vaken. Det är jättekul att det händer så mycket nu men phew vad trött man är om kvällarna..! Det beror nog inte bara på sorken utan till stor del på det pisstråkiga vädret vi har.
Sista torsdagsfikan var förra veckan, nu går vi över till fredagar så att så många som möjligt ska kunna ses. Detta innebär absolut inte att vi inte kommer ses under veckan för det sker titt som tätt ändå!

I lördags var vi på Choy´s Garden och käkade på kvällen, hela familjen inklusive Elton. Han tyckte att det var superkul och käkade konstant i 2 timmar! Mamma fick en middag av oss när hon fyllde år och vi tyckte det var dags att utnyttja den nu eftersom hon fyllde i april. Jag tyckte det var så gulligt av henne att föreslå att Elton skulle följa med och därför välja en barnvänlig restaurang, kanske inte det stället man skulle valt annars...

I söndags var det kalajs för Jockes mamma. Viran hade fixat trerättersmiddag med Halloweentema, det var jättemysigt och gott.
Nu på söndag är det farsdag och jag kom på att jag inte bara har min far att tänka på.. Jocke verkar förvänta sig något storslaget och jag har idétorka, hjälp!!
Vad ska ni ge? Har ni några roliga förslag?

2 kommentarer: