onsdag 14 oktober 2009

fullt upp..


..det kan man lungt säga! Hela förra veckan bara rusade iväg, kommer knappt ihåg vad jag gjorde. I lördags var jocke iväg hela dagen på aktiviteter med fotbollen och klockan 4 i söndags morse åkte jag till Ullared. Jädrar vad grejer det finns att lägga pengar på alltså, helt otroligt! Jag hade bestämt mig för att försöka hålla mig runt 3000:-och det lyckades jag inte riktigt med men jag är riktigt nöjd med det jag handlat. Kom hem med en snygg klassisk kappa till mig själv som jag tittat på några år på stan men alltid valt någon annan istället. Har inte sett någon för under 1000-lappen tidigar men nu sprang jag på en som satt bra för bara en femhundring! Det var inte planerat att jag skulle köpa en jacka så jag får väl säga att det var den som överskred budjeten;).

Det fanns helt sjukt mycket grejer till Elton, inte så mycket i klädväg men det var jag inte så intresserad av denna gång, men leksaker och alla möjliga andra prylar som man behöver! Kläder kommer jag att satsa på till nästa höst då det är dags att fixa dagisutrustning och dubbletter av det mesta. Fanns hur mycket som helst från stl 94, windstopper, regnställ, overoller, mössor, vantar, ja allt snyggt och till helt okej pris.

1 kommentar: