måndag 19 oktober 2009

Måndag

Hade tänkt en tripp till badhuset idag men det är ju så trevligt att träffas hemma hos varandra och så bjöd Erika in till bullfika och då kan vi ju inte säga nej så vi skippar badet idag!
Annars ska Elton och jag ska in till Norrlänningarna och busa lite med deras kisse Merry som vi är kattvakter åt just nu då de fart norr över ett tag. Sen är det träning i kväll!! Skönt! Tråkigt att bara träna en gång i veckan nu. Fotbollen är på lördagar nu samtidigt som babysimmet nästan så det har kört ihop sig lite, tråkigt nog.

Imorn kväll ska jag dejta Cicci. Vi har mycket att ta igen,var evigheter sen vi sågs!

Vad ska ni göra i veckan?
KrAM, kRaM!!

3 kommentarer:

  1. Vi får prata mer om det när vi ses =)
    Onsdag tror jag passar jätte bra..
    Ska vi boka då?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo här är det prommis imorgon med min vän och hennes lilla kille.
    Onsdag är det ÖF och efter det tatuera mig.
    Torsdag hjälpa svärmor med lite saker.
    Fredag väga och mäta Tea.
    Helgen vet jag inte än!? Lugn med familjen?! =)

    Ha en bra vecka och helg!

    Kram Camilla (camomilloo)

    SvaraRadera
  3. Vid tolv blir perfekt! Agnes sover ju oxå då innan och äter.. Vill ni komma till oss? Eller ska vi komma till er? :)

    SvaraRadera