tisdag 22 september 2009

brist på engagemang

Okej, måste erkänna att jag inte är så sugen på bloggandet just nu. Känner att jag inte har något direkt att skriva så därför har jag struntat i det i en vecka nu. Vet inte om det är så att jag hamnat i en liten svacka men lite allt möjligt, har tappat inspirationen till det mesta just nu! Vet inte vad jag ska ta på mig, vet inte vad jag ska laga för mat och vet inte vad jag ska göra under dagarna.. Usch så hemskt det låter men riktigt så illa är det faktiskt inte, det är bara lite brist på fantasi och idétorka som råder hos hallströmskan just nu!

Nu är iaf veckans träning avklarad! Det är tufft att träna två dagar i rad samtidigt som det är riktigt skönt. Igår var det mindbox (åh, vad jag älskar det passet) och nu har jag varit iväg och tränat fotboll. Förhoppningsvis hinner jag med en löprunda i slutet av veckan men det återstår att se. Skulle gärna få in ett på torsdagar men då tränar jocke,det är ju lite tråkigt att sticka ut en fredagkväll..
På återseende..

2 kommentarer:

  1. Så duktig du är som springer och tränar och har dig. =)
    Själv går jag en massa med Tea. Hon får vara min träning. Vi går minst 5km om dagen. Hon får lyxa och sitta i vagnen...men i alla fall. ;) =)
    Hoppas du får lite mera ideer snart igen!? Ha det bra!
    Kram Camilla (camomilloo)

    SvaraRadera