onsdag 2 september 2009

skruttiga

Idag har det inte varit någon höjdardag.. Jag har mått lite bättre men Elton har inte varit sitt vanliga jag idag. Sorken har feber och det rinner ur både näsa och mun. Visst att han har dreglat lite förut men aldrig att jag sett honom dregla så här mycket tidigare! han har fått ha "dregglissar" hela dagen, tror vi bytt minst tre gånger..



Natten var inget rolig, var uppe tre gånger runt tolv och sen en lång stund vid tre igen. Fick gå runt och trösta honom sen var det dags för "skiftbyte". Vi har gjort så nu när jocke haft semester att vi tagit halva natten var med att gå upp och stoppa i nappen men i natt fungerade inte det eftersom Elton var så snorrig och hade svårt att andas. Jag tror nog att detta var första gången som han direkt påverkats av att vara sjuk. När han var sjuk senast för över fyra månader sedan var han ju så liten så då sov han nästan hela tiden.





Jocke är så himla gullig, han blötte en handduk som Elton hade på huvudet. Han måste tyckt om det för han slet inte av sig den en endaste gång, till skillnad från kepsar och mössor som är hur roliga som helst att dra av..! Var tvungen att ta kort men det fick bli med mobilen.

Pappa och syrran är så gulliga, de kom nämligen in med ett lass av den super smarriga köttfärssoppan som pappa gör! Vad goa ni är, tusen tack!! Föresten så kände jag inte igen syrran idag heller.. hon är så himla snygg i sin nya hårfärg! Wow vilken snygging eller vad tycker ni?!
Som sagt har jag ingen kamera så det blir lite dåliga bilder med mobilen..

(Förlåt sis,men jag tyckte det blev så bra så jag kunde inte låta bli...)

Har föresten hört att det är många som är sjuka just nu. Hoppas ingen råkat ut för "svinisen".. Hoppas att ni som läser hållt er friska!

kRAm pÅ Er!

3 kommentarer:

  1. girr va har du nu hittat på...=p

    SvaraRadera
  2. Gud så gullig man kan vara.pussar och kramar från mormor

    SvaraRadera
  3. Ta en bättre bild. Behöver du hjälp? S.H.

    SvaraRadera