torsdag 24 september 2009

kul!

Har precis landat i soffan efter dagens alla händelser.. Vid halv elva ringde frissan och hade fått ett återbud så hon undrade omjag kunde ta mig ner. Lina ringde runt några samtal och det hela slutade med att världens bästa pappa plockades upp på jobbet och tog sonen med sig på pappafika och svullade i sig räkmackor! Tusen tack darling för att du ställde upp hur ska jag betala igen detta?!
Så nu sitter jag alltså här nyklipp och med veckans reklam bredvid mig och känner att livet börjar flyta på igen! Det är nog bara måndagarna som är lite uppförsbacka.. Jag är så sugen på att köpa ett par nya stövlar men jag kan inte lägga 1000:- på det nu också. Någon som sett några snygga utan någon direkt klack för max 500:-?! Behöver ett par nya inför de kommande helgerna!

Det är så mycket kul som händer nu! På lördag ska vi på fest och det ska bli så himla kul! Elton ska sova borta för första gången vilket känns lite pirrigt men det ska nog gå bra det med. Bara man slappnar av och inte går och tänker på honom hela tiden, undra hur det går?, tror du han har ätit gröten?, tror du han är ledsen?, tror du han somnar eller måste vi avbryta festen och hämta honom..? Det känns som att svärmor inte kommer höra av sig om det inte skulle skita sig totalt och knapp då. Hon låter oss få en helkväll tillsammans!

Helgen efter är det dags för Ladies Night och då blir det fullt ös! Åtta stycken är vi som ska hem till Martina och laga tapas och sen ta cycklarna och rulla över fältet och se på showen! Verkar som det är riktigt många som ska gå. Kommer nog bli segt att ta sig upp på söndagen men då är det dags för Kolmårdens Djurpark! Typisk att de var tvugna att lägga det samma helg.. Det är NT-dagen och då är det halva priset samt att man får köpa årskort för nästa säsong för halva priset så då gäller det att passa på!

Söndagen därefter är det Ullared som gäller. Kom ju på att man kan leta både julklappar och födelsedagspresenter till lillsorken! Stackarn som fick de så tätt, det var ju inte riktigt planerat, men, men så kan det gå! Är så glad över att Elton kom som han gjorde, älskar honom så otroligt mycket så nu i efterhand känner jag att jag inte hade velat vänta längre.

Ja,ja det var lite kort och gott om allt roligt som händer framöver! Hoppas att allt är bra med er och glöm inte att skriva några rader emellanåt när ni ändå tittar in;-)

pUss & KraM

5 kommentarer:

  1. halloj..
    det går nog med vilken senap som helst. Jag brukar köra en liten klick slotts origial..
    Hoppas det blir gott =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. trevligt ...men du du glömde att nämna gårdagen el???

    SvaraRadera
  3. hej.. kan du hälsa din syrra att det inte går att kommentera hennes inlägg. jag skrev till henne förut men det funka inte, så jag skriver här till henne, och hoppas hon ser det:

    Redigera maria sa... Heej!
    Den är skitbra, så den tycker jag du ska testa, det finns ju för olika hudtyper, jag tog för normal/ oljig hud. nu har dom erbjudande på kicks så man får en concealer på köpet, och den var oxå jätte bra! jag tror den kostade 280, men den är väldigt dryg och räcker länge..
    hoppas det blir bra.. kram

    hehe.. det vore jätte kul att ses, men den här veckan har jag ett fullspäckat schema, så veckan efter vore perfa =)
    kramkram

    SvaraRadera