torsdag 17 september 2009

shopping!

Jag har ett otroligt stort shoppingbegär sommåste stillas just nu.. Usch vad jobbigt det är, det riktigt kliar i fingrarna. Jag vill bara handla lite i alla fall (måste) men det blir väl tyvärr inte så för när man väl hittat något så hittar man väl alldeles för mycket!! Förstår inte varför jag har så svårt att unna mig själv något, kommer alltid hem med grejer till Elton istället.. Men nu måste jag ha några snygga hösttoppar och så är jag sugen på ett par jeansleggings. Blir nog till att göra Maxihuset med Fia imorn,som jag inte sett på år och dagar! Ska bli riktigt trevligt! Vi måste ju prata ihop oss lite inför vår kommande fotbollskarriär som snart inleds ordentligt..!

Någon som har tips på bra budjetfynd?

pUssEn & KraMen

1 kommentar:

  1. tur att det finns snygga kläder på via Internet då! får ta en tur på stan någon dag...spana in fynden på min blogg för mera inspiration vet ja...kram

    SvaraRadera