fredag 10 juli 2009

200 spänn, egentid och gratis film!



nyvaken kille med sin nya lära-gå-stol


Lyckades hitta en lära-gå-stol för 200 spänn hos någon djuping som bodde i Skäggetorp i Linköping. Vilket flyt jag hade att mor och far var i Linköping så de kunde åka förbi och hämta den, tack så himla mycket för det! Elton skuttar runt i den och tycker att det är jätteroligt.

Har haft lite egentid nu på kvällen, jag och Camilla har varit iväg och gjort Maxihuset. Lyckades komma hem med lite saker till mig själv; en tröja och en lång kofta. Tror det kan bli riktigt snyggt till hösten.Köpte även en ny mascara och så var jag på Hårvårdsbaren och köpte en mirakelkur till håret. Usch det kan inte kännas särskilt kul att vara mitt hår just nu det verkar inte alls må särskilt bra. Det där fina tjocka håret som jag fick när jag var gravid bara faller av (och lite till). Men nu ska jag som sagt testa lite mirakel så vi får se hur det går!!

En vän tipsade mig om ett ställe på nätet där det går att se på film utan att ladda ner. Hon hade kollat upp det och det verkade vara helt i sin ordning. Vi får väl se hur läng sidan får finnas kvar men än så länge är det bara att tuta och köra! Sidan heter moviestream och jag rekomenderar det till alla mina läsare!

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Men gud vad stor Elton är! Vi har ju bara varit borta i två veckor. Ska bli kul att ses när vi kommer hem. Kramar från familjen Nilsson

    SvaraRadera