torsdag 16 juli 2009

soffläge

Halvligger i soffan och myser med Bobby. Undrar vad som tagit åt honom, han har gått och blivit så kärlekssjuk. Det är mysigt men inte alltid! Inte när han lägger sig över datorn eller när han kommer mitt i natten, börjar spinna och ska ner under täcket..

Idag har varit en lugn och mysig dag! Gick till Vira vid tio och var där till tre.
Låg på en filt under päronträdet och tittade på när hon lekte med Elton. Jag älskar att se när andra leker med min son! Det är en känsla som inte riktigt går att beskriva men jag blir så lycklig och kan inte riktigt få nog av att se hur kul Elton har det med alla kärleksfulla människor som finns i hans närhet!

Under dagen har vi även hunnit med att svulla glass vid Bredavägenkiosken och gunga. Vet inte om Elton märkte att han satt i gungan idag för han var mest faccinerad av skuggorna som bildades i sanden när Viran gungade bredvid!



Pratade precis med mammsen som berättade att de käkat paj. Åhh, vad sugen jag blev på det. Tråkigt att min kära sambo inte är så särskilt förtjust i det.. Ska nog ta och sno ihop en ändå någon dag framöver.

Nu kom min nyduschade och fräscha karl hem från sin fotbollsträning (trodde det var uppehåll från sådant under sommaren..) så nu är det slutbloggat för idag! Ha en trevlig kväll och kommentera gärna om du läser så jag vet om det finns några läsare!

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Följer alla era bloggar varje dag.Tycket det är kul att läsa dom och se vad som händer..Mycket fina bilder...Är det bra med er???Kram på er alla 3;)

    SvaraRadera
  2. Allt är bara bra=). har precis kommit hem från en helt underbar dag hos jockes föräldrar. Allt bra med er? Kramis!

    SvaraRadera
  3. Aha trevligt.Allt är bara bra med oss..Kramiz

    SvaraRadera