torsdag 9 juli 2009

Vatten ute men inte inne!



Jaha, då sitter jag här i mörkret med min dator. Strömmen är just nu avstängd och vattnet likaså.. Jocke och Jögga försöker få ihop diskmaskinen som jag fick i födelsedagspresent så vi får se om allt fungerar! Eventuellt kommer vi att slippa handdisken, tjoho!!






När vi flyttade in i radhuset var det varken draget för disk-eller tvättmaskin men nu har vi snart alltså bägge=). Snart är det dags att testa och se om vattnet läcker, säkringen går eller om allt fungerar som det ska. Väntar med iver på hur det ska gå.. Vet inte om jag vågar vara hemma när de sätter igång, litar inte riktigt på dessa två karlar och känner inte för att ligga på köksgolvet och torka vatten.

Idag har vi (Elton och jag) haft besök av Camilla, Ville, Lina och Agnes. De var riktigt trevligt att träffa dem igen och på något konstigt sätt lyckades vi få alla bebisar att somna samtidigt så att vi i lugn och ro kunde avnjuta lunchen och sen lite fika. Brudarna är inga kaffetanter så det blev te idag men det är ju inte fyskam det när man själv får välja tesort! Är just nu inne på rött te och hen klar favorit som jag gärna delar med mig av; Choklad, chili och kanel=). Finns inget godare man behöver inget fikabröd till knappt!


Var över hos Camilla och Stefan en sväng och Elton testade Melvins gåstol igen. Han är helt fäst vid den så jag får se hur vi ska göra med det om vi bör skaffa en eller om det räcker att låna. Lägger upp en bild på hur kul han hade det i fredags när han gick i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar