torsdag 23 juli 2009

shönhetstips, tack!


Just nu använder jag bara ljummet vatten att tvätta mig med samt Lumenes Eye makeup remover. Dagtid smörjer jag med ACO´s FACE dagcreme och använder iblnad Elsa Hjeronymus acne relife creme samt Isadoras mineralfoundation men jag söker efter något nytt. Har testat en mängd olika produkter under lång tid nu men hittar visst aldrig rätt. Lagom som jag tror att jag hittat något som fungerar för mig, det kan vara dyrt eller billigt, så visar det sig att det inte passade det heller..

Problemet är nog att jag inte lyckats komma fram till vad det är för hudtyp jag har.. Är det någon som känner någon som är bra på detta? Finns det någonstans man kan gå, till ett proffs eller så som inte behöver kosta multum.. Som sagt så har jag testat en mängd produkter både budget samt dyrare alternativ.

Skulle även behöva testa någon ny ansiktsmask. Tacksam för all hjälp jag kan få!!

pUss & KraM

5 kommentarer:

  1. Hej gums!Tror din hy blir bättre snart.Det är hormonerna som spelar ett spratt..Jag hade oxå dålig hy under och efter graviditet och ammning.Så håll ut...;).Vet att det är jobbigt.Det blir bättre.Kramiz

    SvaraRadera
  2. tack Helena vad go du är! Kom över ngn dag så bjuder jag på kaffe=).

    SvaraRadera
  3. Tack gärna.Skulle vara jätte trevligt...Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hej där... Har du testat Mary Kay? jag använder deras produkter och tycker att de är riktigt bra... känner mig ren och fresch *ler* Kram Theresia

    SvaraRadera
  5. Har faktiskt en foundation från Mary Kay. Använder den ibland men deras produkter är ju så himla dyra!

    SvaraRadera