torsdag 16 juli 2009

Halvårskontroll?

När är det dags egentligen?? BVC-sköterskan är på semester men sa när jag var där sist att de skulle skicka ut en tid. Jag tittar i lådan så fort posten kommer men hmm.. vart har den tagit vägen? Nu har det snart gått en vecka sedan Elton blev ett halvår och jag skulle väldigt gärna vilja ha det där läkarbesöket nu, inte för att jag är orolig över något utan snarare av ren principsak! Det är ju inte samma sak att gå dit på halvårskontroll när han är sju eller åtta månader..
Har förgäves försökt att få tag i denna tappra själ som sitter kvar då de andra är på semester men jag kan tänka mig att jag inte är ensam.. I morse var sista telefontiden innan även hon gick på semester och på måndag kommer vår BVC-sköterska tillbaka och då är det jag som kommer jaga henne till tusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar