onsdag 8 juli 2009

förmiddags pyssel

Idag blev det till att gå upp vid halv åtta men då var jag så trött så Elton fick hoppa över till mig och ligga och gosa och leka i sängen innan vi tillslut reste oss upp vid åtta. Så nu är gröten (provade en ny med äpple och päron)och lekstunden med kissarna avklarad och Elton har hoppat i sängen igen. Han har lite svårt att somna just nu. Helt plötsligt vill han ha nappen igen men han får inte riktigt till det, stoppar in den åt fel håll..





Medans Elton sover en stund passar jag på att förbereda inför kvällens besök. Cicci, Emma och Carina kommer hit och det känns som evigheter sedan jag träffade dem nu! Vi brukar ses ifall en gång i månaden och ibland blir det oftare.. Jag tänkte bjuda på en smarrig sallat med couscous och kyckling (eftersom man inte vet vad vädret vill just nu.. ) och till efterrätt blir det en mumsig paj med jordgubbar och rabarber!





I morgon kommer Camilla och Lina hit med Ville och Agnes och det ska bli så kul att träffa dem igen! Var ute hos Camilla förra veckan så nu hoppas jag att vi kommer igång och träffas lite mer regelbundet igen. Får väl bli mer ordentligt till hösten!





Här kommer en bild på min lille sork från när vi var vid Ågelsjön med med Camilla och Stefan och Elton tog sitt första dopp i sjön.



Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar