tisdag 21 juli 2009

Ansiktet,tips tack!

Har varit jättebra i hyn och började vänja mig vid det men nu de senaste månaderna har den varit helt hopplös! Vet inte vad jag ska ta mig till!! Sommaren brukar annars vara den period som jag mår som allra bäst i hyn men tydligen inte nu.. Tror att det kanske beror på att jag inte får tillräckligt med sömn om nätterna nu helt plötsligt i kombination med att solen inte tittat fram så mycket som den brukar göra sommartid då jag tidigare gått nere i skärgården och luftat ansiktet.

Nu när jag suttit och tittat på tv-shop en del så har jag under en längre tid funderat på att testa Sheer cover men nu är jag inne på att kanske lägga lite pengar på Pro Active men jag vet inte.. Är det någon som har testat någon av dessa eller har några andra förslag?!

3 kommentarer:

  1. har hört att proactiv e både bra från en del och att det "suger" från andra...
    om du kommer på nått tipsa gärna mig=)

    SvaraRadera
  2. Ja jag skulle som sagt oxå kunna tänka mig äpplet som en söt liten pydnadssak, men jobbigt med sladd..

    Jag har oxå problemshy nu.. Jobbigt är det.. Jag testade pro active för ca ett år sen och tyckte inte alls att det var bra.. Jag tror att sminket gör ganska mycket.. Jag har hört att id:s mineral puder ska göra underverk för hyn..
    Sen kan jag varmt rekommendera apotekets cliniderm, pure and clean. Cleansing mousse(att tvätta med), matifying skin tonic (ansiktsvatten) och matifying day lotion. De är de bästa jag haft! Kostar lite men räcker hur länge som helst!
    Hoppas det blir bättre... ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera