fredag 24 juli 2009

Magkatarr..?

Är det de jag råkat ut för? Har så jädra ont i magen emellanåt, det känns som om någon drar ett rakblad däri och öm är den just nu nästan hela tiden... Jag tror att jag är inne i en ond cirkel just nu med dålig sömn och dåliga matrutiner. Måste skärpa till mig med detta nu om jag ska orka med att vara en underbar mamma och sambo och den härliga toppentjej som jag brukar vara!!

Känner just nu att jag inte räcker till och uppfyller någon av dessa punkter just nu men så kan det kännas ibland.. Dags för någon form av förändring men vad? Jag måste försöka hitta på något med mig själv för om jag mår bättre på utsidan så gör jag det automatiskt på insidan, så är det bara, så funkar jag!



I kväll ska min darling spela A-lags match mot sitt förra lag, skulle vara jättekul att se men funderar å andra sidan på att rymma ut till mor och far så Elton och jag kan bli lite ompysslade.. Får se vad jag bestämmer mig för. Nu har min skatt precis somnat så jag ska ta HM-katalogen och krypa ner i sängen, kanske somnar även jag en stund.



mina godingar för någon månad sen

pUss & KrAm

3 kommentarer:

  1. låter ju inget bra, kram på re...ps. du glömde grönsakerna de gröna!ds

    SvaraRadera
  2. Chesus, har du sådana krav på dig? Jag menar att vara en underbar mamma och sambo. Jag skulle inte orka en enda dag. De får ta mig som jag är, annars får det vara :) Att du är en toppentjej det kan jag i alla fall skriva under på.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Camilla.Har du tid m en kaffe imorgon(måndag)?kram

    SvaraRadera