söndag 19 juli 2009

nya skor!

Vilken dag det varit.. Regn, regn och grått hela dagen! Just nu sitter jag och väntar på att min karl ska komma hem från sin golfrunda med en smarrig pizza som vi ska svulla på.


Trotts dåligt väder har dagen rullat på. Vi passade på att lämna bort Elton till farfar som fick vara lite barnvakt när vi gjorde Maxi. Tydligen var vi inte de ända som tänkte besöka Maxi idag men vi gjorde rätt i att bege oss dit tidigt. Fick med mig ett par nya gympadojjor hem från Intersport för bara 250:-! Kändes helt okej måste jag säga.



På eftermiddagen tittade Vira och Marcus förbi så vi fikade, tog en prommis och lekte med Elton. Elton har varit lite off idag (precis som de flesta när det är väder som idag) så jag tog tempen på honom och det förklarade hans beteende. Inte så jättemycket feber men lite i alla fall. Hoppas att han är bättre imorgon.

Undra vad veckan som kommer har att erbjuda! Några förslag?

Ha en mysig söndagkväll! Ska försöka övertala min karl att vi ska se Mamma Mia eller Moulin Rouge.. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar